Nasze produkty są wykonywane na zamówienie zgodnie z Państwa oczekiwaniami i nie podlegają zwrotowi. Sprzedawca zobowiązany jest dostarczyć Kupującemu produkty bez wad. Sprzedawane przez Sprzedawcę balie kąpielowe i sauny objęte są 2-letnią gwarancją producenta na produkt.
W przypadku Kupującego będącego konsumentem Sprzedawca udziela 24 miesięcznej gwarancji na produkty. W przypadku Kupującego nie będącego konsumentem Sprzedawca udziela 6 miesięcznej gwarancji na produkty. Gwarancja Sprzedawcy rozpoczyna bieg z dniem dostarczenia produktów Kupującemu, a w przypadku uzgodnienia ich montażu, od dnia zakończenia montażu.
W ramach gwarancji Sprzedawcy, Sprzedawca dokona wg swego uznania i wyboru, zależnie od charakteru wady i możliwości jej usunięcia, jednego z następujących świadczeń: naprawy produktu, wymiany produktu. obniżeniu ceny produktu, zwrotu ceny produktu za jego zwrotem.
Naprawa lub wymiana produktu w okresie gwarancyjnym nie prowadzi do przedłużenia okresu gwarancyjnego lub udzielenia nowej gwarancji o nowym czasie trwania. Gwarancja części wymienionych lub naprawionych w okresie gwarancyjnym wygasa wraz z upływem okresu gwarancyjnego produktu jako całości.
O każdej wadzie Produktu, która ujawni się w okresie gwarancji, należy powiadomić Sprzedawcę niezwłocznie, nie później jednak niż w ciągu pięciu dni roboczych od wykrycia wady. Podstawą roszczenia gwarancyjnego jest zdjęcie (zdjęcia), opis wady, oraz dowód zakupu. W terminie 14 dni od zgłoszenia wady zawierającego wszelkie niezbędne informacje i dokumenty, Sprzedawca rozpatrzy reklamację i zawiadomi Kupującego czy uznaje reklamację, a jeśli tak, to jaki sposób usunięcia wady zastosuje i w jakim terminie.
Roszczenia gwarancyjne obejmują wyłącznie wadliwą część, która ma być wymieniona w ramach gwarancji. Gwarancja nie obejmuje kosztów transportu, instalacji, czasu i komunikacji poniesionych w związku z identyfikacją i instalacją wady. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności wobec Kupującego ani żadnej osoby trzeciej za jakiekolwiek szkody przypadkowe lub wynikające z wady Produktu.
Gwarancja nie obejmuje:
– uszkodzeń Produktu wynikłych z jego użytkowania przez Kupującego niezgodnie z instrukcją użytkowania Produktu,
– wtórnych uszkodzeń Produktu spowodowanych nieprawidłowym montażem przeprowadzonym przez Kupującego,
– przeróbek lub modyfikacji Produktu dokonanych przez Kupującego bez akceptacji Sprzedającego,
– szkód spowodowanych zjawiskami pogodowymi lub elektrycznymi (pożar, powódź, huragan, itp.), na które Sprzedający nie ma wpływu,
– produktów posiadających nieoryginalne elementy,
– uszkodzeń spowodowanych przez czynniki mechaniczne, chemiczne, termiczne i inne, wywołane działaniem Kupującego, działaniem sił zewnętrznych lub osób trzecich (np. rozsychanie i/lub uszkodzenie drewna na skutek braku konserwacji lub braku zabezpieczenia przed mrozem, naturalną degradacja drewna przez nadmierne nasłonecznienie),
– występowania na powierzchni drewna sęków, przebarwień i pęknięć nie mających wpływu na użyteczność
Kupujący używał będzie produktu zgodnie z jego przeznaczeniem i instrukcją.
Gwarancja nie obejmuje wad typowych dla materiałów drewnopochodnych. Takie wady obejmują na przykład pęknięcia drewna, przebarwienia, wycieki spowodowane odkształceniami środowiskowymi i skurczem drewna oraz inne wady, których klient może uniknąć, konserwując i właściwie serwisując produkt zgodnie z załączoną instrukcją.
Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń pieca spowodowanych zamarznięciem wody w piecu lub stopieniem pieca na skutek braku wody w balii.
Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń balii z drewna oraz wyposażenia wewnętrznego w wyniku zamarznięcia wody wewnątrz balii. Zawsze opróżniaj balię z hydromasażem, jeśli istnieje ryzyko zamarznięcia.
Wszelkie zmiany koloru spowodowane właściwościami fizycznymi i chemicznymi wody oraz środkami chemicznymi używanymi do pielęgnacji i czyszczenia nie są objęte gwarancją.
Gwarancja nie obejmuje części zużywających się, takich jak metalowe ruszty do pieców zewnętrznych, uszkodzenia powłoki chromowanych elementów takich jak złączki i dysze.